תערוכת צילומים 2021

שתף מאמר:

לפני 13 שנים נולד הרעיון לחבר מחדש את המבוגרים יוצאי אתיופיה אל האדמה, במטרה להזכיר להם את אחת החוזקות הכי בסיסיות שלהם, שנחבאה במשך הרבה שנים בתוכם, ולא התאפשרה במציאות החדשה אליה נקלטו בשכונות בגדרה.

בשבוע שעבר ביום ראשון, לרגל תחילת השנה החדשה קיימנו ערב הוקרה לחקלאים, לשותפים ולתורמים שלוקחים חלק חשוב ומשמעותי בפעילויות שלנו.

איילאו תשגר, נציג החקלאים, סיפר ואמר: “כשהייתי באתיופיה חשבתי שכאשר נזכה להגיע לארץ ישראל תהיה לי חלקת אדמה מאוד גדולה, ואז כשהגענו תמיד הייתי רואה חקלאים ושדות בדרכים והייתי מקנא ומתגעגע לעבודה הזו. הגינה הזו נתנה לי את ההזדמנות לחזור לעבודת האדמה.”

המשפט העוצמתי של תשגר מוכיח לנו שהצלחנו לממש את הרעיון שלנו, ולכן היה חשוב לנו ליצור הזדמנות בה נוכל להודות הן לשותפים והן לחקלאים, שבלעדיהם הרעיון לא יכול היה להתממש, ולתת שי קטן שמסמל את ההערכה הרבה שלנו כלפי כל אחד ואחת מהם.

בתערוכה שהתקיימה בגינה החקלאית שלנו, הצגנו תמונות מרגשות מרגעים יומיומיים של החקלאים בגינה החקלאית, שצולמו על ידי הצלם המוכשר גדעון אגזה. כל אחד מהחקלאים קיבל במתנה תמונת קנבס שלו מהגינה והשותפים שלנו קיבלו במתנה לוח שנה עם צילומים של החקלאים, ואת הספר “אנשים פורצי דרך”, שביניהם נמצאת יובי תשומה -כץ, מנכ”לית עמותת חברים בטבע.

אנחנו רוצים להודות לכל מי שלקח חלק באירוע ובעשייה שלנו בכלל ולאחל לכולנו שנה טובה, שתהיה מלאה בעשייה משותפת, התפתחות וקהילתיות.

מאמרים נוספים

תערוכת צילומים 2021

לפני 13 שנים נולד הרעיון לחבר מחדש את המבוגרים יוצאי אתיופיה אל האדמה, במטרה להזכיר להם את אחת החוזקות הכי בסיסיות שלהם, שנחבאה במשך הרבה

מתכון של דָבּוֹ

מאת תסרצ‘ פנטה – חברה במיזם “בית אמבוסה” – תיירות חברתית מצרכים: 3/4 קילו קמח 1/3 קילו סולת 1 כפית שמרים יבשים מים פושרים לפי

he_ILעִבְרִית